1) Robimy nowy dokument rozmiarem 300x300 o białym tle. Na początku trzeba narysować kontur naszej przyszłej kropli. Robimy to używając Pióro(pen tool):

2) W zakładce Paths (ścieżki) ctrl+click na naszej ścieżce, żeby załadować z niej zaznaczenie. Dalej w zakładce Channels wybieramy "save selection as channel" Na razie nie odznaczać.

3) Filter > Blur > Gaussian Blur > 15. Powtórzyć to kilka razy używając następujących parametrów: 12, 8, 4, 2.

4) Jeśli zaznaczenie nie jest załadowane, to załadujcie go w zakładce Paths.
Select > Feather W nowej warstwie zalać zaznaczone pole szarym kolorem #7b7b7b.
Filter > Render > Lighting Effects. Zrób trzy źródła (lampa pod oknem) typu Directional, texture channel - wybierz zrobiony przez Ciebie Alpha1, Material 100, kolor biały:

Wybrać "Lock transparent pixels" w zakładce Layers i użyj Gaussian Blur 1.5 px.
5) Skopiuj warstwe. Naciśnij D, żeby przywrócić kolory do początkowego stanu. Filter > Sketch > Chrome: Detail 0, Smoothness 10. Zamienić parametr mieszania na Multiply.

Źródło: www.ps.perevod.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz