Blogowicze...

Materiał zawarty na moim blogu jest cudzą własnością, pod większością postów zamieszczone jest źródło tutoriala.
Przepraszam serdecznie autorów tutoriali pod którymi brakuje źródła. Składam także podziękowania dla administratorów serwisów z tutorialami którzy zgodzili się na opublikowanie ich treści na moim blogu.

Serdeczne podziękowania dla serwisu:

www.graficzna.pl
www.plstyle.pl
www.photoshopportal.pl
www.helps.pl

29 marca 2008

Zniszczony text

Zniszczony text

1. Tworzymy nowy dokument z białym wypełnieniem, a na nim nasz tekst.

img


2. Przytrzymujemy Ctrl i naciskamy lewym klawiszem myszy na naszą warstwę z napisem (tworzymy nową warste i ukrywamy text).

img


3. Przenosimy nasze zaznaczenie na inny dokument - ja w googlach znalazłem ładne futerko i to posłużylo mi jako tło.

img


4. Następnie kopiujemy zawartość naszego zaznaczenia do naszego dokumentu i nazywamy je "fur" (Ctrl+c i Ctrl+v)

5. Naciskamy na warswie "fur" prawym przyciskiem myszy i wybieramy Blending_Options >> Stroke, wielkość ustawiamy na 1pix, a kolor na czarny.

img


6. Wybieramy Erase_tool, ustawiamy mode na brush i z wykorzystaniem różnych wzorów zaczynamy "niszczyć" nasz tekst.

img


7. Osobiście użyłem takich pędzli

img


8. A oto efekt końcowy jaki otrzymałem:

img


Autor: RAV, rav@webovers.org

Brak komentarzy: