1) Utwórzmy nowy dokument o rozmiarach 400x400, pamiętając o wyborze tła przezroczystego [transparent]. Upewnij się, że kolory na pasku narzędzi są zdefiniowane jako standardowe (kolor pierwszoplanowy [foreground color] - czarny, natomiast kolor tła [background color] - biały). W przeciwnym razie wciśnij klawisz D aby zresetować ustawienia. Teraz użyj Filtr > Rendering > Chmury [Filter > Render > Clouds].
2) Następnie użyj: Filtr > Rendering > Chmury różnicowe [Filter > Render > Difference Clouds]. Gdy utworzymy nasz wzorzec wybieramy Filtr > Zniekształcenie > Fala [Filter > Distort > Wave], stosując standardowe ustawienia.
3) Dodamy teraz nieco więcej szczegółów. Użyjemy do tego celu: Filtr > Pociągnięcie pędzla > Zaakcentowane krawędzie [Filter > Brush Strokes > Accent Edges]. Aby nasza tekstura nabrała większej realistyczności dodamy jeszcze Filtr > Artystyczne > Foliowanie [Filter/Artisitc/Plastic Wrap]. Do obydwóch filtrów w tym kroku zastosowaliśmy standardowe ustawienia, które można indywidualnie zdefiniować według własnych potrzeb.
4) Jedyne czego jeszcze potrzebujemy to nadanie koloru naszej teksturze. Przechodzimy do zakłądki: Obrazek > Dopasuj > Barwa/Nasycenie [Image > Adjustments > Hue/Saturation] i zaznaczając opcję Koloruj [Colorize] zmieniamy odcienie na ciemną czerwień.
Żródło: www.frozenpalmstudio.gametruth.org
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz